بستگی ب شرایط بچه داره
ولی ۳۷ هفته در کل هفته ی امنه برا زایمان
دختر من ۳۶هفته و ۳ روز دنیا اومد دستگاه هم نرفت خداروشکر نگران نباش
من بچه اولم ۳۷هفته و ۴روز دنیا اومد نرفت دستگاه خداروشکر
دختر اول من ٣٧ هفته و نميدونم چند روز بود فقط يه روز واسه اطمينان بيشتر دكتر رفت ان اي سيو
بستگی به شرایط نینی داره ولی پسرِمن ۳۷ هفته و ۴ روز بود خداروشکر هیچ مشکلی نداشت فرداش ترخیص شد
امپول ریه اگر زدی فکر نمیکنم بره
اصلا زودتر زایمان نکن ۳۸ هفته زایمان کن جون بچه ت به خطر ننداز بدن هر بچه فرق داره
من طی تجاربی ک بچه ها گذاشتن فهمیدم خیلی به هفته ربطی نداره. همین چند روز پیش یکی ۳۹ هفته زایمان کرد چون بچه وزنش کمتر بود بردنش دستگاه
من از دکترم پرسیدم گفت به بچه بستگی داره
ما نمیتونیم چیزی رو تضمین کنیم
من میخواستم زودتر زایمانکنم اینو گفت
اما بچه های خواهرم همه شون ۳۶هفته به دنیا اومدن دستگاهم نرفتن
وزنشونم یکی ۳.۵بود اون یکی۲.۵
نگران نباش انشاله که حالش خوبه نمیره
امپول ریه زده باشی اکیه
خیر کامله تو ماه نهم دیگه نیازی به دستگاه نیست
فکرنکنم آخه خیلیا دیدم اون تایم زایمان کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.