قبل ۳۷ هفته بچه به دنیا بیاد میره تو دستگاه

۵ پاسخ

اگه وزنش خوب باشه نه

بچه از ۳۷ کامله

همه چی بستگی به وضعیت جنین داره☺️

امپول زده باشی یا وزنش خوب باشه نمیره

نه بابا نمیره دستگاه

سوال های مرتبط