تو هفته ی ۳۷ بچه به دنیا بیاد دستگاه میره؟؟

۷ پاسخ

ن کامله

ن بابا

من37هفته و3روز سزارین شدم چون بچه ناله داشت2ساعت دستگاه بود

نه دیگ

نه به امیدخدا

نه کامل

نه چون كامله عزيزم

سوال های مرتبط