دختر من ۳۷ هفته کامل بود خداروشکر نرفت دستگاه
من دکترم گفت به ۳۶ برسونش ک دستگاه نره دیگه به احتمال زیاد. ۳۷ ک کامله
نه نمیره
نه من خواهرشوهرم ۳۷هفته بچش ۳۲۰۰بود توی دستگاه هم نرفت
نه بابا 36کامله بعدم بستگی به وزن اینا بچه داره
فک نکنم اگ وزنش اینا خوب باشه
نه ولی خب بستگی به رشد بچه داره بعضی از نینیها ریهشون هنوز کامل نشده البته خیلیییی کم جاری من دخترش ۳۷هفته۴روز بدنیا اومد ۲روز دستگاه رفت ولی پسر خودم ۳۶هفته۶روز بدنیااومد دستگاه نیاز نداشت
نه عزیز از هفته 37جنین تقریبا کامله
مگه اینکه خدایی نکرده مشکلی داشته باشه
بستگی ب بچه داره بعضیا نارس هستن کلا بعضیا هم شرایطشون اکی هست
بچه دوست من ۳۶هفته بود نرفت دستگاه
نه
خواهر زاده منم ۳۷هفته ب دنیا اومد با وزن ۲۶۰۰ولی نرفت دستگاه
نه فک نکنم کامله دیگه
۳۷ فک نکنم بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.