خانما بچه ۳۷ بیاد دنیا می‌ره دستگاه آیا ؟؟؟؟

۶ پاسخ

نه من پسر اولم ۳۷هفته و۵روز بود به دنیااومد دستگاه نرف

نه دیگه از۳۶به بعدنمیره

نه بچه کامله دیگه

من ۳۶هفته ۶روز دستگام نرف خداروشکر

ن زیر ۳۷ هفته زایمان زودرس و... هستش

نه اگه وزنش بالای دو کیلو باشع نمیره

سوال های مرتبط