۶ پاسخ

نه فک کنم تاپایان 36هفته نمیره

نه دگ بعد۳۵نمیره

من ۳۷ هفته و یه روز زایمان شدم وزن بچم هم پایین بود بتا هم نزده بودم دستگاه نرفت

نه دیگه بچه کامله من پسرم ۳۶ هفته دنیا اومد نرفت دستگاه دخترم ۳۷ هفته دنیا اومد اونم نرفت دستگاه

نه نمیره

ن. نمیره

سوال های مرتبط