۷ پاسخ

ن عزیزم از ۳۶ دیگ نمیره

خواهرزاده ام ۳۷ هفته و دو روز بدنیا اومد دستگاه هم نرفت …۳۷ هفته که کامل بشه بچه دیگه رسیده

از ۳۶هفته نی‌نی کامله و به بعدش اصلا جای نگرانی نداره

دکترم میگفت هفته زیاد مهم نیست مهم وزنشه اگه وزنش کم باشه ممکنه دستگاه بره

بستگی داره دوست من ۳۵ هفته زایمان کرد بچه دستگاه نرف طرف هس ۴۰ هفته زایمان میکنه دستگاه میره

نه عزیزم من ۳۶هفته زایمان کردم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا 😘🫄 مامان مهرسانا 😘🫄 روزهای ابتدایی تولد