ن عزیزم از ۳۶ دیگ نمیره
خواهرزاده ام ۳۷ هفته و دو روز بدنیا اومد دستگاه هم نرفت …۳۷ هفته که کامل بشه بچه دیگه رسیده
از ۳۶هفته نینی کامله و به بعدش اصلا جای نگرانی نداره
دکترم میگفت هفته زیاد مهم نیست مهم وزنشه اگه وزنش کم باشه ممکنه دستگاه بره
بستگی داره دوست من ۳۵ هفته زایمان کرد بچه دستگاه نرف طرف هس ۴۰ هفته زایمان میکنه دستگاه میره
نه عزیزم من ۳۶هفته زایمان کردم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.