یه نگاهی بکن ازمایش انتی یا بفرست ببینم ی لحظه
از چندتا دیگم ک استراحت بودن پرسیدم
اونام بچهاشون ریز دنیا اومدن میخام مژمعن شم برا استراحت و پروژسترون هست یا عدد پاپ
یعنی سه بار دارو مصرف کردی برا عفونت
اون بستری شدی برا چی
یعنی منظورم اینه از چند هفته تا چند هفته استراحت مطلق بودین
و شیاف از چند هفته تا چند هفته استفاده کردین
میخوام ببینم این استراحت مطلق و پروژسترون ها باعث میشه بچه وزن نگیره
یا عدد ppapaداخل ازمایش انتی کم باشه
برا وزن گیریش چیا مصرف داری
انوکسا اسپرین لیدی میل ال آرژنین غذاهات مکماات هپارین
چنده وزنش الان
اره 37هفته 3 روز زایمان کردم دستگاه نرفت
ببخشید شما ۳۰هفته وزنش چند بود ....لیدی میل با مکمل ال آرژنین استفاده میکردین
بچه اگه مشکل داشته باشه میره.
من ۳۸ هفته زایمان کردم بچم رفت ۲ساعت ان ای سیو .
چون فشارم بالا بود و بچه افت ضربام داشت تو شکم
منم ۳۷هفته وسه روز زایمان کردم خداروشکر بچم دستگاه نرفت
من ۳۷ زایمان کردم بچه کامل بود احتیاجی به دستگاه نبود
من زایمان کردم دستگاه نرفت
۳۷ هفته بچه کامله دستگاه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.