۸ پاسخ

اگه خدا بخواد بچه حتی ۷ماهگی هم می مونه مورد بوده ۶ماهگی هم مونده
الان که دیگه بچه شما کامله

من ۳۶ هفته و ۵ روز زایمان کردم وزنش.هم ۲و۶۰۰ بود دستگاه نرفت

ن نمیره نوه خواهر شوهر من نرفت

نه ۳۷ دسگا نمیره

آره من شنیدم ۳۵ هفته هم دستگاه نرفته. تازه پسر هم بوده

من ۳۷ زایمان کردم دستگاه هم نرفت

عزیزم بچه از ۳۶ هفته دیگه دستگاه نمیرع مگر اینکه وزنش کم باشه

نه خواهرم زدم ۲۰روزه‌شه فقط بخاطر زردی ۳روز بستری کردن اونم بعداز ۴روز که ب دنیا اومده بود

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری