پسر منم ۳۷هفته به دنیا اومد مشکلی هم نداشت خداروشکر
بچه اولم 37هفته و دو روز به دنیا اومد خداروشکر کامل بود دستگاه هم نرفت
من 36هفته به دنیا اومد نرفت
بله من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچه هم نیاز نیس دستگاه بره
مونده وزن نوزاد چقدر باشه و مشکل تنفسی نداشته باشه
گرشا ۳۶ هفته و ۴ روز اومد وزنشم کم بود ن نیاز نشد
زن داداشم ۳۷ هفته و ۵ روزه بود بچش دنیا اومد رفت دستگاه البته زیر دو کیلو بود و مشکل تنفسی ام داشت وگرنه بچه کامله
پسراولم 37و4رور بدنیااومد نه خداروشکر خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.