کسی ۳۷ هفته زایمان کرده ؟ بچه کامل بوده که دیگ نیازی نبوده بره دستگاه

۸ پاسخ

پسر منم ۳۷هفته به دنیا اومد مشکلی هم نداشت خداروشکر

بچه اولم 37هفته و دو روز به دنیا اومد خداروشکر کامل بود دستگاه هم نرفت

من 36هفته به دنیا اومد نرفت

بله من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچه هم نیاز نیس دستگاه بره

مونده وزن نوزاد چقدر باشه و مشکل تنفسی نداشته باشه

گرشا ۳۶ هفته و ۴ روز اومد وزنشم کم بود ن نیاز نشد

زن داداشم ۳۷ هفته و ۵ روزه بود بچش دنیا اومد رفت دستگاه البته زیر دو کیلو بود و مشکل تنفسی ام داشت وگرنه بچه کامله

پسراولم 37و4رور بدنیااومد نه خداروشکر خوب بود

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ ماهگی