۳ پاسخ

بستگی ب بچه داره من ۳۸ هفته زایمان کردم بچم چند روز دستگاه بود

طبق پریودی من فردا ۳۸ میشم طبق ان تی ۳۷ جمعه قراره زایمان کنم که میشم ۳۷ و ۱ روز ایشالا که نمیره دستگاه

من ۳۷هفته و۶ روز بودم بچم دستگاه نرفت

سوال های مرتبط