۱۰ پاسخ

زود نيست؟

۳۸و ۶روز بهتره

دکترم برا من ۳۷ هفته ۵ روز نامه سزارین داده

خوبه

۳۷هفته ۶روز همون یعنی ۳۸هفتت کامل شده و فرداش میری تو ۳۹هفته

منم همین زمان سزارین کردم

من ۳۷و ۴ روز سز کردم

معمولا از 38 هفته و 3 4 روز به بعد انجام میدن.

من ۳۷ هفته سزکردم

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی