۵ پاسخ

منم بچه اولم۳۷و۴روز سزارین شدم سه کیلو بود خداروشکر دستگاهم نرفت

اره بابا دکتر من گفت 37 هفته بچه کامله تو دستگاه نمیره

فک کنم زوده
۳۸ هفته و ۳ روز خوبه

من ۳۷و۳روز سزارین شدم

خوبهههه

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد