خانوما ۳۷ هفته و ۵ روز خوبه برا سزارین بچه دستگاه نمیره؟؟؟؟

۷ پاسخ

نه دیگه

۳۶ هفته زایمان کردم طبیعی

منم 37هفته و6روز بستری میشم

من ۳۷ و شش سزارین شده بودم خداروشکر مشکلی نبود

اره خوبه من37و3 روز زایمان کردم دستگاه نرفت

من ۳۷ هفته ۲ روز سزارین شدم خداروشکر با اینکه وزنش کم بود اما رسیده بود و نیاز به دستگاه نداشت

بهتره تا 38 هفته و یکی دو روز صبر کنی هر چی بمونه ریه هاش بهتر رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد