نه دیگه
۳۶ هفته زایمان کردم طبیعی
منم 37هفته و6روز بستری میشم
من ۳۷ و شش سزارین شده بودم خداروشکر مشکلی نبود
اره خوبه من37و3 روز زایمان کردم دستگاه نرفت
من ۳۷ هفته ۲ روز سزارین شدم خداروشکر با اینکه وزنش کم بود اما رسیده بود و نیاز به دستگاه نداشت
بهتره تا 38 هفته و یکی دو روز صبر کنی هر چی بمونه ریه هاش بهتر رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.