با حساب انتی ۳۷ هفته و ۵ روز خوبه برا سزارین؟

۷ پاسخ

چند روز صبر کن که 38هفته 3/4 روز بشه بهتره
یا 39

زوده جدیدا میگن باید ۳۹ پر بشه
منم فردا وقت دارم دقیقا ۳۹ هفته ام تموم میشه

بزار بش 38و چن روز ک کامل بشه بعدشم طرح جدید اومده سزارین شکم اول و باید تا 39هفته بمونی بعد بچه رو بردارن

من ۱ روز مونده بود بشم ۳۷ هفته زایمان کردم ولی وزنش ۲۳۰۰ بود

دکتر من گفت هرچی بچه بیشتر بمونه داخل رحم مسلما کاملتر میشه

منم با انتی ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شدم بچمم ۳۱۰۰ بود مشکلی نداشت خداروشکر

منم با حساب انتی۳۷ هفته و دو روز بودم اما بیمارستان ۳۶ هفته و دو روز طبق پریودی رو حساب میکنه

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد