چند روز صبر کن که 38هفته 3/4 روز بشه بهتره
یا 39
زوده جدیدا میگن باید ۳۹ پر بشه
منم فردا وقت دارم دقیقا ۳۹ هفته ام تموم میشه
بزار بش 38و چن روز ک کامل بشه بعدشم طرح جدید اومده سزارین شکم اول و باید تا 39هفته بمونی بعد بچه رو بردارن
من ۱ روز مونده بود بشم ۳۷ هفته زایمان کردم ولی وزنش ۲۳۰۰ بود
دکتر من گفت هرچی بچه بیشتر بمونه داخل رحم مسلما کاملتر میشه
منم با انتی ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شدم بچمم ۳۱۰۰ بود مشکلی نداشت خداروشکر
منم با حساب انتی۳۷ هفته و دو روز بودم اما بیمارستان ۳۶ هفته و دو روز طبق پریودی رو حساب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.