دکتر گفته باید برش دارید یا خودت میگی مشکلی داری
نه یکمم صبر کن زوده بذار کامل تر باشه
اره منم 37 هفته زایمان کردم بچه اولم
۳۷ هفته و ۶ روز من سزارین میشم
خوبه ولی ۳۸هفته بهتره
دکتر من گفت ۳۹ سز میکنن
مگر اینکه خدایی نکرده مشکلی باشه مثلا بند ناف دور گردنش بپیچه از اینجور چیزا
بهترین زمان سزارین ۳۸ و ۴ روز ب بعده
مگه مشکل خاصی باشه
الان زیر ۳۹ هفته دیگه سزارین نمیکنن
اره میگن بچه رسیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.