حالا چرا سزارین؟؟
خيلي به وزن بچه ربط داره بچه هايي كه وزن گيري خوبي دارن يا درشت باشن ٣٧ هفته و چند روز نامه ميدن اما بچه هايي كه ريزه ميزه تر باشه تا ٣٩ هم ممكنه نگهشون دارن
بستگی به دکتر داره و وقتش
بعضیا رو ۳۷ بعضیارو ۳۸ میدن
واسه منم سواله نمیدونم
من واسه ۳۷.۵روز گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.