خانوما نامه سزارین رو برا ۳۷ هفته میدن ؟

۵ پاسخ

حالا چرا سزارین؟؟

خيلي به وزن بچه ربط داره بچه هايي كه وزن گيري خوبي دارن يا درشت باشن ٣٧ هفته و چند روز نامه ميدن اما بچه هايي كه ريزه ميزه تر باشه تا ٣٩ هم ممكنه نگهشون دارن

بستگی به دکتر داره و وقتش
بعضیا رو ۳۷ بعضیارو ۳۸ میدن

واسه منم سواله نمیدونم

من واسه ۳۷.۵روز گرفتم

سوال های مرتبط

مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی