خانوما شکمم برا ۳۷ هفته و ۴ روز خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من الان هفته ۳۰ دارم میشم انقدره😂شکم گنده م

چ همه لباس تنت کردی گرمت نمیشه عزیزم؟

وقت زایمانت کی

ای‌جان🥺😍

آره خوبه

عه من تو این روز بودم زاییدم

اره من فردا میزام همینقدره یکم اومده پایین فقط

بچت چند کیلو؟

اووخودااا عزیزم😍

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیا وهایلین مامان هلیا وهایلین ۴ ماهگی