خانما ۳۷ هفته ۴ روز وزن ۲۹۰۰ خوبه یا کمه

۳ پاسخ

من تو هفته۴۱زایمان کردم ۲۹۰۰بود

دختر من ۳۶ هفته ۳ کیلو به دنیا اومده ولی بخاطر ریه تو دستگاه خدا رو شکر الان بهتر شده ولی هنو بیمارستان🥲🥲🥲🥲

تو رنج نرماله عزیزم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد