۷ پاسخ

من ۳۷ هفته ۲۷۵۰ بود سونو
۳۹ هفته و ۱ روز دنیا اومد ۲۸۰۰

الان برای من چند شده موقعی ک ۳۳ هفته بودم ۲۲۰۰ بود

۳و۱۰۰بود

خوبه دنیا اومدنی بالای سه میشه

عالیه گلم

37 و 3 روز ب دنیا اومد دخترم 3 و 250 بود

آره عالی گهواره هم همینو زده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی