کلا از ۲۵۰۰ تا ۳۸۰۰ وزن نرمال نوزاده، دیگه خداروشکر جنین شما وزنش توناحیه نرماله
اره بابا خوبه دوهفته دیگه هم داری هر چی کوچک تر باشه زایمانم راحت تره مال شما نرمال
اره خیلی خوبه
من ۳۷ هفته و ۲ روز ک زایمان کردم پسر اولم ۳۱۰۰ بود
۲۹۰۰ هم خوبه بله نرماله
اره وزن موقع تولد بالای ۳که باشه خیلی خوبه بین ۳کیلو تا ۴کیلو نرمال و خوبه
مال منم همينجوره
خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.