خانوما ۳۷ هفته ۲۹۰۰ خوبه وزن بچه؟

۷ پاسخ

کلا از ۲۵۰۰ تا ۳۸۰۰ وزن‌ نرمال نوزاده، دیگه خداروشکر جنین شما وزنش تو‌ناحیه نرماله

اره بابا خوبه دوهفته دیگه هم داری هر چی کوچک تر باشه زایمانم راحت تره مال شما نرمال

اره خیلی خوبه

من ۳۷ هفته و ۲ روز ک زایمان کردم پسر اولم ۳۱۰۰ بود
۲۹۰۰ هم خوبه بله نرماله

اره وزن موقع تولد بالای ۳که باشه خیلی خوبه بین ۳کیلو تا ۴کیلو نرمال و خوبه

مال منم همينجوره

خیلی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی