۴ پاسخ

من دیابت بارداری دارم نمیتونم خیلی بخورم رژیم دیگه چاره چیه ...

آره خوبه تقریبا ۳۱۰۰,۳۲۰۰ ب‌دنیا میاد

اره عزیزم خوبه انشالله تا هفته ی بعد 3100میشه
وزن بچه ی من دوروز پیش2100بود دکترمم نبود ببرم نشون بدم تو سونو گرافی گفت خیلی کمه حالا نمیدونم چی کنم

حلیم و بستنی خیلی بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ ماهگی
مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی