۳۷ هفته و ۴ روز وزن بچه ۳۲۰۰ خوبه یا کمه؟

۱۰ پاسخ

دوس داری چی بشنوی😁
خب عزیزم خوبه دیگه بالای ۳کیلو

خیلیم عالیه

پسرمن دنیا اومدنی ۳ کیلو بود.

برای من 2800 بود

اره برا من ۳۱۱۷ بود امروز سونو دادم

آره عزیزم
پسر من ۳۸ هفته و ۳ روز دنیا اومد ۳۱۳۰ بود

عالیه

ن دیگ تا دنیا بیاد نزدیک۴کیلومیشه

عالیه

خیلی هم خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد
مامان arsalan💙👶 مامان arsalan💙👶 ۱۰ ماهگی