۱۷ پاسخ

من بچم 36هفته 6روز 3کیلو بود

عزیزم ممنون میشم اگه جوابمو بدین.شما درد واژن و شکم و انقباض ندارین؟؟؟

سلام عزیزم دوستی رو قبول میکنی من سونوم بفرستم حدس بزنی🥹

عالیه

بله عزیزم من پسرم 3300بود 39هفته دنیا اومد4 کیلو شده بود

عالیه

عالیه

خوبه عزیزم، پسر من ۳۷ هفته و ۳ روز به دنیا اومد ۳۵۰۰ بود

ماشالله اره عالیه عزیزم

سیو دو هفته چند بود؟

عالیه باباچی میخوردی درطول روز

خوب نیست عالیه^^

خوبع عالیه

اره عالیه

اره دیگه نرماله

عالیه گلم چیا میخوردی بیشتر

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی