۹ پاسخ

نه دیگه خوبه واسه منم همینه فردا زایمانه

خوبه من ۳۸ هفته و ۶ روز زایمان کردم وزن نینیم سه ونیم

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم من بچم بالای ۳ بشه میرم میزام دیگه🤣

ماشاالله خیلی خوبه که

خوبه عزیزم

عالیه عزیزم بالای ۳ تقریبا تپل محسوب میشه

عالیه ماشالله

خوبه دیگ برو بزا😂

سوال های مرتبط

مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد