۱۵ پاسخ

مامانا همیشه سلامت باشید

خوبه.

عالیه وزنش
من ۴۰ هفته دنیا اوردمش ۳۱۰۰ بود وزنش

۳۷ هفته بدنیا اومد۳۵۴۰ بود

من توی ۳۲ هفته ۱۹۲۰ بود ولی جدیدا نگفتن ک برم،آیا فردا ک نوبت دکتر دارم می‌فرسته واسه سونوگرافی

عالیه

خوبه سونو کمتر نشون میده

۳۵۰۰

من ۳۳۰۰ بود وقتی دنیا آوند ۳۷۰۰ بود

ماشاالله خوبه

تازه رفتی سنو گرافی

بله خوبه

عاليه

خیلی خوبه

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری