مامانا ۳۷ هفته وزن ۳ کیلو خوبه یا کمه؟

۶ پاسخ

برا من دیروز ۳۶ هفته و ۴ روز ۲۷۲۰ بود دکتر احمقمم پودر لیدی میل نمیده غذاهامم همه مقویه نمیدونم چرا باز وزنش کمه😓😓😓😓

اره خیلی خوبه

منم امروز رفتم ۳۷هفته ۲روز بودم
وزنش ۳۱۰۰بود
دکتر گف عالیه

منم ۳۷ هفته و ۴ روز دختر ۳ کیلو به دنیا اومد نرماله

عالی

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی