خانما ۳۷ هفته و ۱ روز وزن ۳ کیلو خوبه؟

۶ پاسخ

خیلی خوبه. عالیه.

عالیه عزیزم تبریک میگم سر زایمان می‌خوای جر بخوری جر خوردنتو تبریک میگم بهت عزیزم 😅🤣😂

اره عزیزم عالی

ارع خبه ماشاالله چیا خوردی میشه بگی گلم؟؟؟

به نظر من که عالیه خداروشکر هزار ماشاالله

عالیه

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی