۵ پاسخ

نه دیگه خوبه که

دوهفته دیگه هم ک زایمان کنی هفته ای ۲۰۰ گرم وزن میگیره میشه 3400

نه خوبه

بهش فکر نکن به دنیا بیاد شیر میخوره تپل میشه

نه عالیه من اومد دنیا سه کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی