😂😂من ٣۵ هفته دنیااومد ٢١٠٠ بود
خواهر بزرگ میشه شیرش میدس
منم ۳۶ هفته و ۳ روز وزنش ۲۹۰۰ بود سونو. به ۳۳۰۰ رسید بدنیا اومد
ناراحت چراااا
اشکال نداره بقیش دیگ میاد بیرون جبران میشه بعدشم تا سه چهار هفته دیگ کلی وزن میگیره سه روهم رد میکنه
شروع کن بادوم خوردن فراوان که جوابه
ویتامین هاتو میخوری عزیزم
فرنی و حلیم و لیدی میل و بستنی و کباب زیاد بخور
عزیز لیدی میل بخور گلم
وزنش چقدره مگه؟
چه اشکالی داره مگه؟🤔🤔
من 37هفته2600
🥲💔منم ۳۶ هفته ۶ روزم وزن بچم خیلی کمه
عزیزم چرا الکی ناراحتی من ۳۷هفته پسرم بدنیا اومد وزنشم ۲۸۰۰بود سالم و بدون مشکل هستش اصلا وزن بچه اهمیت نداره بالایی ۲۵۰۰باشه خوبه فقط ریه هاشم کامل باشه الهی نره توو دستگاه
ان شا الله تا ۴۰ هفته میشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.