احتمالاتا۳روزدیگه ۲۰۰یا۳۰۰گرم دیگه اضاف کنه
صد یادویس گرم فوقش اضافه بشه
۳۱۰۰شاید بشه
خوبه وزنش سه کیلو دیگه خوبه
منم فردا ۳۷ و ۴ روزمه سز میکنم ان شاءالله
چرا ۳۷هفته ۴روز زایمان میکنید ؟
آره بابا
خواهرزاده من که طبیعی دنیا اومد ۲۷۰۰ بود، خیلی زودم بعد از تولد وزن گرفت و تپل و مپل شد
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.