۷ پاسخ

احتمالاتا۳روزدیگه ۲۰۰یا۳۰۰گرم دیگه اضاف کنه

صد یادویس گرم فوقش اضافه بشه

۳۱۰۰شاید بشه
خوبه وزنش سه کیلو دیگه خوبه

منم فردا ۳۷ و ۴ روزمه سز میکنم ان شاءالله

چرا ۳۷هفته ۴روز زایمان میکنید ؟

آره بابا
خواهرزاده من که طبیعی دنیا اومد ۲۷۰۰ بود، خیلی زودم بعد از تولد وزن گرفت و تپل و مپل شد

عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی