من پسرم سونو همون روز که دنیا اومد گفت ۳۴۰۰وقتی دنیا اومد ۳۸۰۰بود الانم چهترشنبه نوبت سونو رشد دارم
سونو بگ 3 کیلو ب دنیا بیاد معمولا 200 الی 300 گرم کمتره
سلام من بخاطر همین مورد دارم به سزارین فکر میکنم و میدونم وزن بالای بچه تو طبیعی علاوه بر اذیت شدن مادر برا خود بچه خطر داره بازم از دکترت بپرس
من زیاد دیدم خدایی نکرده کتف بچه رو از جا در میارن یا برای اینک راحت تر بیان بیرون دستشون میشکنن در حال حاضر یکی از مشکلات خودم ک قراره تو هفته ۳۷ با اخرین سنو گرافی دکترم بهم اطلاع بده که کدوم راه انتخاب کنم برام بهتره توصیه ایی که میدونستم کردم برای راحتی خودت عزیزم
سلام عزیزم پودر که خوردی دکتر برات نوشت یا خودت گرفتی خوردی؟؟؟چه مقدار استفاده میکردی؟؟؟
ماشالله چی میخوری انقد خوب وزن گرفته😍😍
حالا اصل دور سرشه...وزن که مهم نیست...ممکنه قد بلند باشه وزنش به خاطر اون باشه...
دختر من ۳۹ هفته ۳۷۰۰ بود به دنیا اومد ۳۳۸۰ بود سونوها خطا دارن
به من گفتن سه و صد
زاییدمدو و ششصد🤣🤣
چقدرخوب ماشاالله چیاخوردی خوب وزن گرفته
سونوگرافی ها معمولا بخاطر دقیق نبودن سیصد چهارصد کرم بیشتر از اون چه هست میگن
من پنج روز قبل زایمان بهم گفت ۳۴۰۰ وقتی به دنیا اومد این وزن بود
تازه خیلی دقیق بود جایی که رفتم
به دوستم که گفته بودن چهار کیلوعه زایمان کرد ۲۹۰۰ بود
زودتر بزا این تنها راهشه😂
رژیم بده بهش 😂
اوخ الهی بگردم خوبه که طفلی گناه داره بذار بیشتر شه ما آرزومونه بچمون وزن خوب بگیره
تا ۴ کیلو جا داری
چیکارش داری بزار تپلی باشه بچه تو ک زور میزنی اینم روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.