کاش تا زایمانم همینقد بشه😭
قبل از این وزنش چقدر بود قبلشم رفته بودین سونو؟ چند هفتگی
من سونو ۳۷ هفته و دوروز گفت ۳۴۰۰
۳۲۰۰ دنیا اومد ولی خیلی خوبه وزنش بالای ۳ کیلو هست انشالله بسلامتی بغل بگیریش
ماشاالله عالیه تا اون موقع ام اگ ۲۰۰ گرم اضافه کنه ۳۶۰۰ اینا
۳ نیم میشه
آره خوبه خداروشکر
من۳۷ و ۶ روز هستم ۳ کیلو و ۵۰۰ هست
جانم چیا میخوردی
چی میخوردی ؟
اره عزیزم چرا باید بد باشه
دختر منم ۳۷/۳ روز رفتم سونو ۳۵۵۰ بود
۳۷/۵ روز دنیا اومد ۳۷۰۰
اره کاش بچه منم آنقدر باشه حالا
عالیه
طبیعی یا سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.