۱۲ پاسخ

کاش تا زایمانم همینقد بشه😭

قبل از این وزنش چقدر بود قبلشم رفته بودین سونو؟ چند هفتگی

من سونو ۳۷ هفته و دوروز گفت ۳۴۰۰
۳۲۰۰ دنیا اومد ولی خیلی خوبه وزنش بالای ۳ کیلو هست انشالله بسلامتی بغل بگیریش

ماشاالله عالیه تا اون موقع ام اگ ۲۰۰ گرم اضافه کنه ۳۶۰۰ اینا

۳ نیم میشه

آره خوبه خداروشکر‌
من‌‌۳۷ و ۶ روز هستم ۳ کیلو و ۵۰۰ هست‌

جانم چیا میخوردی

چی میخوردی ؟

اره عزیزم چرا باید بد باشه

دختر منم ۳۷/۳ روز رفتم سونو ۳۵۵۰ بود
۳۷/۵ روز دنیا اومد ۳۷۰۰

اره کاش بچه منم آنقدر باشه حالا

عالیه
طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی