سلام بچه ها .وزن ۳۱۰۰ در هفته ۳۷ تمام و ۱ روز خوبه ؟

۳ پاسخ

آره گلم عالیه
منم ۳۷هفته رفتم۳۱۰۰بود بدنیا هم که اومد همین وزنش بود

اره عزیزم خیلی خوبه. اگر دو هفته دیگه بر فرض زایمان کنی، بچه ت نیم کیلو دیگه هم ممکنه اضافه کنه حتی

چرا الا رفتی سنو وزن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان علی🪽👼🏻 مامان علی🪽👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فقیه موید🏵️ مامان فقیه موید🏵️ ۵ ماهگی