۴ پاسخ

من ۳۴ هفته ۲ کیلو بود بنظرتون الان چند کیلو شده ۳۷ هفتم امروز تموم شد

من 37 هفته به دنیا آوردم ، وزنشم دو کیلو و ششصد بود .... الانم خداروشکر خوبه... عالیه وزن بچه ات نگران نباش... تازه تا الان حتماً وزنش کلی بیشتر هم شده... الکی خودتو نگران نکن.... ایشالله بسلامتی بغل بگیری

وزنش خیلی خوبه عزیزم منم پسرم ۳۷هفته و ۶ روز دنیا اومد ۳۵۲۰ بود ، ولی الان دخترم ۳۵هفته و ۵ روز ۲۴۳۶ بود 😅

وزنش همین الانم خیلی خوبه
بدنیا اومدنی احتمالا ۳ونیم باشه شایدم ی نمه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی