۳۷ هفته و ۶ روز
وزن ۳ کیلو و ۵۰ گرم خوبه؟
پس فردا زایمانمه

۶ پاسخ

مم ۳۷هفته بچم۲کیلو بود ومشکلی نداشت شکرخدا ولی خیلی ریزبود

من ۳۷هفته زایمان کردم ۳۴۰۰بود

آره عالیه

خوبه منم 37.6زایمان کردم

بالای ۳ کیلو خوبه دیگه

عالیه ک 3 کیلو

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی