ببخشید میشه بگی چیا میخورید بچه های من خیلی وزن پایین بدنیا میاد دخترم ۲۵۰۰بدنیا اومد میخوامسره تین بچم ببینم میتونم وزنش ببرم بالا
عالی . ماشاالله .
خانمی شما چرا سونو بیوفیزیکال دادید ؟
عالیه
عالیه
عالیه
قبل ۳۷ چند هفته رفتی بودی سونو وزن و چند بود؟
من 39 هفته و 1 روز زایمان کردم 3190 بود
ماشاالله خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.