خانما وزن جنین توی ۳۷ هفته ۳ روز خوبه ۳۲۳۰؟؟

تصویر
۹ پاسخ

ببخشید میشه بگی چیا میخورید بچه های من خیلی وزن پایین بدنیا میاد دخترم ۲۵۰۰بدنیا اومد میخوام‌سره تین بچم ببینم میتونم وزنش ببرم بالا

عالی . ماشاالله .

تصویر

خانمی شما چرا سونو بیوفیزیکال دادید ؟

عالیه

عالیه

عالیه

قبل ۳۷ چند هفته رفتی بودی سونو وزن و چند بود؟

من 39 هفته و 1 روز زایمان کردم 3190 بود

ماشاالله خوبه

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی