خانما ۳۴ هفته و ۳ روز وزن جنین ۲۷۰۰ باشه خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

چیزای خاصی مصرف میکنی برا وزن جنین

عالیه

اره خیلی خوبه
من اول۳۶رفتم ۲۶۸۰بود

اره عزیزم من۳۴.۵ذوز۲۵۰۰بود

عالی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آیسان مامان آیهان و آیسان ۷ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی