۸ پاسخ

اره عالیییه

دیابت نداری؟خیلی خوبه

آره خدارشکر خوب من ک تو هقته تو 2200 بود کم

اره بابا برادرزادم با همین وزن بدنیا اومد و بعد از چله ماشالله مثل توپ گرد شد😁😍

اره عالیه
منم بچه اولم همینقد بود تو این هفته
بعد ۳۸۰۰ ب دنیا اومد

اره عزیزم عالی

اره خوبه گلم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد