خانما تو هفته من ۲۸۰۰ وزن خوبه؟؟

۱۴ پاسخ

من رفتم 33هفته 2250بود

آره تازه تا دو سه هفته دیگه قشنگ تا ۳ میرسه

اره ماشالله خوبه چیا میخوری؟

اره قشنگم

هزار ماشالله عالیه منم ۳۳ هفته ۲۸۰۰ بودم

میزان میزان

خوب بود سونوت؟

ماشالله عالی

عزیزم تغذیه ت چیا هست میشه بگی؟؟

اره گلم خوبه

من36و6روز 2900بود

آره گلم بگو‌ خدارو شکر

عالیه

آره عزیزم ماشاالله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی