خانوما تو هفته من وزن ۲۸۰۰ برای بچم خوبه؟

۶ پاسخ

منم ۳۶ هفته رفتم ۲۸۰۰ بود

اره خوبه مشکلی نداره

عالیه نگران وزن نباشمن بچه ام ۴۰ هفته به دنیا اومد ۲۷۰۰ بود بخاطر اینکه خودم آنفولانزا گرفتم ولی ماشاالله سالم سرحال بود

عالیه

خوبه ولی یخورده پایینه .

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی