خانوما تو هفته من وزن جنین ۲۸۰۰ خوبه؟

۱۵ پاسخ

خیلی خوبه بچه من ۲۱۰۰ بود تو هفته شما

ماشاءالله بهش خداحفظش کنه عالیه

عالیه من دیروز رفتم ۲۳۰۰ بود

بله من هفته پیش 2200 بود

اره خوبه عزیزم اوکی اوکیه،،چیا میخورین چیکارا میکنین؟ژن تپلی دارین؟از هفته چندتاچند وزن گیری بچه خیلی چشم گیره و بعدش کم میشه؟؟

ماشالا عزیزم‌😘

بله خوبه عزیزم

عالیه گلم میشه بگین چی میخورین

عالیه من ۳۶ هفته رفتم ۲۹۰۰ بود

عالیه چی خوردی؟
34هفته سونو دادی فقط؟

چقدم زیاده ماشالله

خیلی خوبه سونو قبلی‌چن بود

چیزی می‌خورید برای وزن گیری نی نی؟

خیلیی خوبه،زودتر هم سونو وزن رفته بودی؟

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی