خانوما وزن نینی تو ۳۵ هفته و ۴ روز ۲۸۰۰ بود
خوبه🥲؟

۶ پاسخ

خیلیم عالی 😚
فقط عزیزم یه سوال؟ با بالا رفتن وزن بچه خودتون اذیت نیستید؟ من خیلی کمردرد دارم، نمیدونم بخاطر رشد و وزن گیری بچه‌ست که بهم فشار اومده یا سیاتیک و دیسکمه ربطی به بارداریم نداره...

اره گلم خبه

عالیه عزیزم
سونو رشد قبلی چند هفته رفتید وزنش‌ چند بود؟

عالیه کاش مال منم برسه ب این وزن
دعا کن برا نینیم

اره عزیزم خوبه طبیعی هسی یا سز؟

آره دیگه ایشالا تا زایمان بالای ۳ میاد خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وششم بارداری