خانما وزن ۲۶۵۰ تو ۳۴ هفته و ۳ روز خوبه؟‌؟؟؟

۸ پاسخ

دکتر شما رو فرستاده سونو یا خودتون درخواست کردید؟

اره دیگه،من ۳۸ هفته و ۳ روز دخترم به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود

فقط مراقب قندت باش

اره خیلی
نمیدونم اینجا اکثریت غول میکنن وزنو.همینم خوبه

اره بابا مال من ۳۵و ۲ روز وزنش ۲۵۸۰ بود

اره. ۲۵۰۰ بهداشت گفت وزن بچه نورمال هست مال من پسرم ۲۸۰۰ به دنیا اومد حالان شده ۳۱۰۰ اصعلن نگران نباش عزیزم

بنظر من که عالیه عزیز

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۰ ماهگی