۶ پاسخ

معمولا 300=گرم اینا کمترم هست سونو بیشتر نشون میده من دخترم 36هفته سه کیلو بود دنیا اومد همون روز 2700بود

طبیعی هست زایمانت؟؟دیشب خانمی تو مطب دکترم اول 8 ماه بود ۱و ۹۰۰ بود و دکتر بهشون گفت تاحالا هیچ بچه ای دقیق وزنش با این سنوها مشخص نشده اینا تقریبی هست گفت مطمعنا ۳۰۰ یا ۴۰۰ گرم وزن بچه بیشتره و بهشون گفت مهم ماه ۹ هست بچه وزن میگیره بهشون امگا ۳ و اون شیر خشکه لیدی میل هست چیه اسمش یادم نیست اون داد و گفت گوشت و حبوباتم بخور بچه ماه ۹ نزدیک به یک کیلو رشد میکنه اگر خوراکت خوب باشه اصلا نگران نباش حسابی بخودت برس .به این وزنی که داد هم اعتماد نکن دکتر خودش این حرفو زد ها

نه خوبه من 1940

نه خوبه ک

خوبه ک
من ۳۴هفته ۲۰۶۰بود

اره کمه انگاری

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری