من امروز رفتم سونو وزن ۲۶۰۰ بود
منم ۳۵ هفته کامل وزن پسرم ۲۰۸۰ بود دکترم گفت کمه برام سونو کالر داپلر نوشته فردا باید برم انجام بدم
ارع خیلی کمه
خوبه بابا بچه به دنیا میاد شیر میدی وزن میگیره سخت نگیر منم اینجوری فکر میکردم
کمه .
پودر لیدی میل هم بگیر بخور عزیزم، تغذیع ام رعایت کن خوب میشی
اره عزیزم کمه
من ۳۲ هفته و ۲ روز همینقد بودم دکتر اصرار داره ک بچه لاغره
ولی نگران نباش اگ تغذیه ات پروتئینی باشه سریع وزنش بالا میره
خیلی نه ولی میتونه چند گرم بیشتر باشه
کباب بخو. اگه میتونی یا گوشت مرغ مزه دار کن بکش به سیخ یا تخم مرغ آبپز اینا خوبه
عزیزم 34هفته و 1 روز برا من 2 کیلو بود
دکتر گف نرمال رو به پایینه
خودمم 2 کیلو بودم گف ژنتیکیه و نرماله
تخم مرغ ابپز هر روز دوتا بخور خیلی درشت و تپلی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.