من امروزرفتم سونو رشد وزنش ۲۶۰۰ بود
تا میتونی بستنی و موز و گردو بخور
بستنی بگیر موز اسلایس کن با گردو خورد کن قاطی کن بخور
آره خیلی کمه باید حدقل ۲ تا ۲۴۰۰ باشه
هیچی به اندازه بستنی وزنو بالا نمیبرع با بادوم زمینی تا میتونی بستنی و شیرینی بخور البته اگه قند ندارب
کمه من ۳۴ هفته و ۶ روز ۲۴۰۰ بود
لیدی میل کباب بستنی مغزیجات تخم مرغ اینا بخور
اره فک میکنم کمه پروتئین مصرف کن مرغ تخم مرغ بستنی آجیل ابگوشت
اره یکم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.