خانما وزن دو قلو. هر کدام ۲۳۰۰ تو ۳۴ هفته ۳ روز کم نیس ؟

۸ پاسخ

ماشاالله هزارماشاالله خوبه چشم بدازشون دور

ماشالا خیلی خوبن تا یک ماهه دیگه ب سه کیلو و بالاتر هم میرسن

دارم سعی میکنم برسن ب ۳ کیلو تا وقت زایمان میگم ریز نباشن اگه اسرائیل کثافت بزاره 🥲

نه خیلی هم خوبه

دخترم ب دنیا اومد ۲۴۰۰ بود . این وزن ک‌فک کنم برا دوقلو خوبه

عالیه

سلام ن عزیزم دوقلو هستن خیلی ام‌خوبه من پسرم وقتی به دنیا آمد 2500بود شما که دوقلو داری وزنش عالیه

اگه هر کدوم از دو کیلو بالا هستن خیلی خوبه .

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان ماهلی مامان ماهلی ۸ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری