۳۴ هفته و ۲ روز وزن ۲۳۰۰ کمه؟؟

۹ پاسخ

عزیزم می شه بگی برای وزن بچه چی می خوردی؟

نرمال هست

عزیزم‌نی نی شما چند کیلو ب دنیا اومد؟

عالیه عزیزم

منم ۳۴ هفته و۳روز رفتم ۲۴۰۰ بود دکترم گفت خوبه دیگه هم واسم سونو ننوشت

نه خوبه

تصویر

خوبه عزیزم

عزیزم هفته ات بر اساس پریوده یا ان تی؟

نه عزیزم خیلی ام خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان ماهلی مامان ماهلی ۸ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی