۴ پاسخ

اره جزء بچه های لپه گلی هست دیگه ..هنوز ۳هفته و نیم دیگه دارین حتما به ۳کیلو و ۵۰۰ گرم میرسه

اره تپله دبگه 🥰

اره خیلی خوبه سونوقبلی چند بود؟

بله نرماله

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد